afacere de succes

BUSINESS: Care este cea mai buna solutie pentru gestionarea stocurilor?

Activitatile antreprenoriale sunt din ce in ce mai urmarite in Romania. Tot mai multi intreprinzatori isi deschid propria afacere incercand sa profite de cresterea economica sustinuta din ultimii ani si de posibilitatile mari de obtinere a unui profit sanatos.

Daca oportunitatile de afaceri sunt numeroase, iar cererea de produse si servicii este in continua crestere, problemele apar in capabilitatile manageriale ale intreprinzatorilor. Gestionarea unei afaceri, mai ales in cazul celor medii si a celor mari, presupune batai mari de cap in conducerea diferitelor departamente.

O parte a activitatii economice foarte sensibila si cu numeroase posibilitati pentru greseli costisitoare este gestiunea stocurilor. De cele mai multe ori, cunoasterea precisa a zeci de mii de obiecte aflate in depozite, in tranzit catre clienti sau pe listele de achizitie dau mari batai de cap celor care lucreaza in domeniu.

Solutia cea mai potrivita pentru cei care se confrunta cu astfel de probleme este procurarea unui sistem ERP (Entreprise Resource Planning), mai exact a modulului pentru gestiunea stocurilor. Prin implementarea si folosirea acestui soft cei interesati vor avea intotdeauna la dispozitie un inventar exact al tuturor articolelor gestionate prin firma fie ele obiecte fizice, fie articole intangibile.

Multitudinea de documente necesare pentru gestionarea stocurilor va fi foarte usor de accesat si de interpretat.

erp

Care sunt documentele facilitate de solutia ERP?

Orice angajat care a lucrat in departamentul de stocuri stie cat de complicat este sa te descurci cu toate documentele implicate in activitatea lui.

Solutia ERP vine in ajutorul lor cu o aplicatie automatizata care inlocuieste mare parte din munca facuta de ei. Printre documentele care vor putea fi interpelate in mod extrem de facil se numara:

  1. Facturile de orice tip (de vanzare, cumparare, proforme etc);
  2. Note de intrare in receptie;
  3. Rapoarte de productie;
  4. Bonuri fiscale;
  5. Avize de expeditie;
  6. Comenzi de cumparare si de vanzare;
  7. Declaratii vamale de import;
  8. Procese verbale de predare sau primire;

Care sunt avantajele modulului de stocuri din solutia ERP?

Avantajele, pe care orice angajat al departamentului de stocuri le va identifica cu usurinta, vor maximiza sansa de profit a oricarei afaceri. Printre aceste avantaje se numara:

  • Nomenclatoarele pot fi configurate in functie de necesitati prin personalizarea dupa nevoi a oricarui tip de lista folosit;
  • Produsele pot fi clasificate in functie de mai multe categorii, ceea ce usureaza inventarul acestora;

afacere de succes

  • Datele financiare ale partenerilor sunt validate cu ajutorul instrumentelor online;
  • Modulul de stocuri este extrem de adaptabil raspunzand tuturor nevoilor existente intr-o firma;
  • Descarcarile de gestiune cu generarea de note contabile aferente sunt calculate automatizat;
  • Facilitatea generarii listelor de preturi generale sau specifice;
  • Partenerii pot fi inregistrati foarte rapid prin integrarea cu mfinante.ro;
  • Evidentele sunt usor de obtinut, iar informatiile sunt complete in legatura cu stocul minim, optim sau maxim si comanda minima, optima sau maxima.

Toti intreprinzatorii care doresc ca afacerea lor sa fie de succes si sa scape de povara intretinerii stocurilor ar trebui sa apeleze cu incredere la o solutie ERP, in special la modulul de gestionare a stocurilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *