Abdomenul plat – cum il obtinem?

Vrei sa scapi rapid de grasimea din talie si sa-ti tonifiezi muschii abdominali? Cu ajutorul urmatorului program de exercitii vei obtine o talie de viespe intr-un timp record.

 

Ziua 1
Din pozitia culcat pe spate, cu mainile indoite sub cap, ridica genunchii pana la cap ridicand putin capul de pe podea. Incearca sa duci genunchii cat mai aproape de frunte, dupa care revino in pozitia de start. Executa 10-15 miscari din acest exercitiu.

 

Ziua 2
Stai in picioare, ridica mana dreapta si du-o indoita usor spre stanga. Ridica piciorul drept astfel incat genunchiul sa ajunga la nivelul soldurilor si roteste-l pana intalneste cotul mainii ridicate, dupa care revino in pozitia de start. Repeta miscarea si pentru cealalta parte a corpului, cate 10-15 reprize pentru fiecare.
Ziua 3
Din pozitia culcat pe spate, picioarele indoite putin si mainile pe langa corp, ridica genunchii astfel incat sa apara paralel cu corpul tau. Mentine pozitia timp de 8-10 secunde si repeta de cel putin 5 ori.

 

Ziua 4
Din pozitia culcat pe spate, ridica picioarele astfel incat sa formeze un unghi de 90 de grade si indoaie putin genunchii.

 

Pozitioneaza-ti mainile sub zona lombara si coboara piciorul stang pana aproape de podea, dupa care adu-l in pozitia initiala. Repeta aceeasi miscare cu piciorul drept. Executa pana la 20 de miscari pentru fiecare picior.
Ziua 5
Din pozitia culcat, ridica picioarele la 90 de grade. Pune o mana pe abdomen si cealalta pe langa corp. Desfa picioarele cat de mult poti mentinand abdomenul incordat, dupa care revino in pozitia initiala. Gandeste-te ca mimezi miscarile aripilor unui fluture. Executa aceasta miscare de 10 ori.

 

Ziua 6
Stai in pozitia culcat pe spate, cu mainile intinse si ridicate pe langa cap. Intareste muschii abdominali si ridica deodata mainile, cat si picioarele de pe sol, mentinand 15 secunde aceasta postura. Apoi fara ca mainile si picioarele sa atinga solul, roteste-ti corpul astfel incat sa ajungi pe burta. Mentine aceasta postura timp de 15 secunde, dupa care revino in pozitia de start. Repeta exercitiul complet de cel putin 4 ori.

 

Ziua 7
Intinde-te pe spate cu genunchii putin indoiti, talpile pe sol si manile pe langa corp. Contracta abdomenul, inspira adanc si expira ridicand pelvisul, astfel incat sa formeze o linie dreapta cu partea de sus a corpului. Mentine pozitia 5 secunde, dupa care revino la pozitia initiala. Repeta exercitiul de cel putin 10 ori.

 

Rezultatele vor fi mult mai satisfacatoare daca vei consuma alimentele potrivite. Desi nu exista  “alimente magice” care sa reduca grasimea de pe abdomen, un studiu recent citat de WebMD a aratat ca o dieta bogata in cereale integrale duce la scaderea grasimii in exces din zona taliei.

 

Voluntarii care au consumat si cereale integrale, pe langa carne slaba sau peste, legume si fructe, au pierdut mai multe kilograme in zona abdominala decat alt grup care a consumat cereale rafinate.

 

“O dieta bogata in cereale integrale, fie paine, fie paste integrale, ajuta organismul sa utilizeze mai eficient glucoza, sa scada glicemia si depozitele de grasime. In schimb, alimentele rafinate (cum ar fi painea alba) cresc brusc glicemia, facilitand depozitarea grasimii”, explica nutritionistul Corina Zugravu.

 

De asemenea, s-a dovedit ca persoanele care adopta o dieta bogata in grasimi mononesaturate pierd mai usor grasimea abdominala. Astfel de alimente sunt: avocado, nucile, semintele de dovleac si de floarea- soarelui, maslinele, soia, ciocolata, uleiul de masline si de rapita. (sursa: doctorulzilei.ro)
Sursa
http://sanatate.bzi.ro/ce-exercitii-trebuie-sa-faci-ca-sa-obtii-un-abdomen-plat-in-doar-o-saptamana-31066

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *