10 gustari sanatoase care te ajuta la arderea grasimilor

Vrei sa slabesti, insa mereu mananci lucruri nepotrivite cand esti pe fuga? Incearca sa iti prepari gustari sanatoase care te ajuta la arderea grasimilor.

Multe studii ne-au confirmat ca romanii mananca in graba, la ore neregulate si nu reusesc sa consume suficiente fructe si legume. Gustarile nesanatoase dintre mese sunt responsabile cu surplusul de calorii cu care ne luptam zi de zi. Acestea au un rol esential in orice dieta pentru ca ne alimenteaza cu energie pe timpul zilei. Dar acest lucru este valabil doar daca snacksurile acestea sunt potrivite. Iata 10 gustari sanatoase care te ajuta la arderea grasimilor.

Consumarea unor gustari pe timpul zilei, care sa contina multi nutrienti si mai putine calorii, ne ajuta sa ne pastram energia pe timpul zilei si sa scadem in greutate in acelasi timp. Proteinele (si micarea) grabesc cresterea masei musculare, ceea ce duce la imbunatatirea metabolismului si la pierderea caloriilor. In schimb, fibrele ajuta in cazul indigestiei si ne tin departe de grasimi si zahar. Desi nu exista alimente care ard grasimile in mod direct in timp ce sunt consumate, exista posibilitatea alegerii unor variante care sa ne ajute corpul sa functioneze la eficienta maxima.

Preferatele cititorilor:  Cum poti sa scazi riscul atacului de guta?

1. Avocado umplut cu branza Cottage
Daca iti este pofta de ceva consistent, cremos si putin aromat atunci un avocado umplut cu branza Cottage este gustarea perfecta pentru tine. Scobeste o jumatate de avocado si umple-o cu 60 de grame de branza Cottage cu 1% grasime. La 200 de calorii consumate, vei acumula 9 grame de proteine si 7 grame de fibre.

mancare sanatoasa
2. Ton maruntit pe biscuiti din cereale
Daca vrei sa lasi lactatele deoparte pentru o zi, o conserva de ton in apa este o alta sursa de proteine si o sursa omega 3. Daca vei adauga tonul maruntit pe 6 biscuiti din cereale, vei consuma 3 grame de fibre si 20 de grame de proteine.

3. Creveti cu avocado si iaurt grecesc
Poate nu te-ai gandit ca fructele de mare pot fi consumate in locul unei gustari. Alaturi de cativa creveti pune un iaurt grecesc slab si o pasta de avocado si vei obtine gustarea perfecta. Aceasta gustare iti va aduce un aport de 9 grame de proteine si 4 grame de fibre.

Preferatele cititorilor:  Reumabloc - aliatul impotriva reumatismului, artritei si durerilor musculare

4. Smoothie de fructe de paduremic-dejun
O gustare de fructe delicioasa, perfecta pentru o gustare de dimineata. Amesteca cateva fructe de padure cu pudra de soia, putin iaurt simplu sau iaurt grecesc si putina miere. Pentru doar 139 de calorii consumate, vei acumula 9 grame de proteine si 4 grame de fibre.

5. Para la cuptor cu Ricotta si scortisoara
Branza ricotta este bogata in proteine, iar perele sunt o buna sursa de fibre. Pune o para taiata in jumatate la cuptor pentru 10 minute. Adauga apoi ricotta si presara putina scortisoara pe deasupra. Fiecare jumatate de para contine 8 proteine si 5 grame de fibre pentru doar 170 de calorii consumate.

6. Soia verde
Un castron de soia verde fiarta contine 17 grame de proteine, 8 grame de fibre si 180 de calorii. Serveste-le calde sau reci, asezonate cu sare.

7. Sparanghel cu ou fiert
Sparanghelul este bogat in fibre, iar oul contine multe proteine. Fierbe 15 bucati de sparanghel si serveste-le alaturi de un ou fiert tare. O astfel de gustare contine 126 de calorii, dintre care 11 grame de proietne si 5 grame de fibre.

Preferatele cititorilor:  Tratamentul prin embolizare al adenomului de prostata (PAE)

8. Conopida cu fasole alba
Pregateste din fasole alba boabe si usturoi copt o pasta pe care o poti intinde pe biscuiti de cereale atunci cand iti este foame. Daca doresti doar o gustare o poti combina cu cateva grame de conopida cruda. Pentru 199 de calorii consumate, vei acumula 11 grame de proteine si 8 grame de fibre.

9. Toast cu nuci si pere
Este o gustare dulce de care sigur te vei bucura. Amesteca bucati mici de pere cu nuci maruntie si branza cottage si pune acest amestec peste doua felii de paine prajita. Pentru fiecare 200 de calorii consumate, vei acumula 11 grame de proteine si 3,5 grame de fibre.

10. Amestec mexican de legume in lipie
Daca iti doresti o gustare cu o multitudine de arome pregateste o pasta guacamole din avocado, lime si sare. Apoi, amesteca bucati de usutori, boabe de fasole neagra, bucati mici de branza si salata verde maruntita. Pune intregul amestec peste o lipe si serveste. Astfel, pentru fiecare 200 de calorii consumate, vei acumula 13 grame de proteine si 10.5 grame de fibre.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *